tHE TrANsieNCE

the transience of existence, a precious gift~

Wednesday, May 12, 2010

studi2

selalu aku mengadu pada ume,

'aaa kenapa baca x masuk otak? haih penatnyo studieee'

kemudian ume tanya,

'hm baca doa x tiap2 kali sebelum studi?'

uemm ye tak ye. selalu capai je notes, studi sambil duduk, sambil baring, sambil makan, sambil berkomputer, sambil-sambil. bidoun ma a3ref shu illi bigasdiy? wa la ma aaref eish huwa elhadaf??
(tanpa aku sedar apa yg aku niatkan, atau tak tau pun tujuan? ) apakahh...

'um tak. huhu' =_=

'hah baca la doa tiap kali sebelum studi. niat la kerana Allah, baca sekali pun inshaAllah ingat. bukan lama pun nk doa'

ya Allah peliharalah ilmu yang Kau anugerahkan kepadaku...

terima kasih ume

p/s: one more paper to go... oral exams... kemudian adakah title sebagai 'med student' akan automatically tercabut? *_*"

ganbatteneeeeeee kudasai jui! Allah yustur

3 Comments:

Anonymous farah said...

adus, zrappp..aku pun rasa tertoreh..wuwu tq kat umi ko atas tazkirah yang mantap.mama tepon aku tiap kali habis satu paper untuk final ni..rasa sgt terharu mengikuti perkembangan ..

3:24 AM  
Blogger ainshams said...

salam jui..mak-mak kita mmg bagus kan.. aduihla..memang best reminder la..
thanks for being my good friend!!
http://mataamatberharga.blogspot.com/2010/07/terima-kasih-teman.html

1:17 PM  
Blogger Fakeh said...

KAJIAN SEMASA MENGENAI PERKEMBANGAN WAHABBI DI MALAYSIA, SILA GOOGLE TAJUK-TAJUK SEPERTI DI BAWAH INI:-

(a) SIFAT 20 - http://www.mediafire.com/?ne2dmyeinzo
(b) Jaringan Wahabbi Sdn Bhd
(c) Jom Kenali Dr Maza & Co
(d) Ahlul Bait Yang Dicerca
(e) Tok Ayah Zid Kedai Lalat
(f) Kuasa Tiang Kepada Cita-cita
(g) 40 Mutiara Hikmat Serambi Mekah
(h) TAJUK KHAS - BANGSA MELAYU MENGIKUT ULAMA ASWJ

FAKEH KHALIFAH SAKA

6:12 AM  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home